РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ІНФОРМАТИКА (на урок підручник с. 81- 83)
На самостійне опрацювання пройти онлайн-завдання за QR-кодом на с. 83, в особисті чекаю повідомлення з результатом .
Практична робота
Виконати завдання на с. 82 ( практичне) . Запустити програму MS PowerPoint та виконуйте все за алгоритмом на с. 82 ( збережіть презентацію з іменем та пришліть фото виконаної роботи)
3.МАТЕМАТИКА (на урок підручник с.66-68 , зошит, "Щоденні 3")
На самостійне опрацювання №367, № 369 ( усно)
Д.Р. правило на с. 67,№ 371 , № 372 ( схема, вираз, відповідь)
4.УКРАЇНСЬКА МОВА (на урок зошит , підручник с. 108-109, "Щоденні 5")
На самостійне опрацювання : впр. 271( зелена крапка)
Д.Р. списати прислів'я з картки 👇
На уроці пропоную виконати мандалу.
Мандала – це сакральний символ, який найчастіше використовується у буддизмі для медитацій. Одне з її визначень – геометричний символ складної структури, що є втіленням моделі Всесвіту, «карти космосу». Коло – типова для мандали форма, зазвичай в нього вписаний квадрат та ще одне внутрішнє коло (сегментоване чи у формі лотосу).
Вам потрібно для роботи:
- Простий олівець.
- Папір.
- Циркуль.
- Кольорові олівці чи фломастери або фарба
Інструкція:
- Візьміть інструменти. Попросіть учнів на листочку у центрі поставити крапку – це буде центр мандали.
- Визначтесь з кількістю майбутніх кіл.
- Оберіть діаметр кіл, порахуйте їх радіус.
- Від центральної точки по прямій поставте точки, де завершується радіус першого, другого та третього кіл (наприклад, 3, 6 та 9 см). Повторіть декілька разів, як на малюнку.
- З’єднайте усі точки одного кола циркулем. Контур може бути ледь помітним. У якості альтернативи використайте круглі шаблони різного розміру, які можна обвести.
- Заповніть кола малюнками та розмалюйте кольорами на свій смак. Розкажіть, що таке симетрія, нагадайте, що мандала – повторення однакових малюнків по колу, тобто, згинаючи аркуш у центральній точці, зображення накладатимуться одне на одне. АБО скористайтеся шаблоном 👇
Перегляньте відео для розуміння 👇Фото робіт чекаю на онлайн-дошці.👇
1. ІНФОРМАТИКА
Немає коментарів:
Дописати коментар