Онлайн-дошка в освітньому процесі

 

У шкільній освіті завжди застосовували і досі застосовують найрізноманітніші види наочності. Роль їх в процесі навчання виняткова. Особливо в тому випадку, коли використання наочних засобів не зводиться до простого ілюстрування з метою зробити навчальний курс більш доступним і легким для засвоєння, а стає органічною частиною пізнавальної діяльності учня, засобом формування і розвитку не тільки наочно-образного, а й абстрактно-логічного мислення. Це в свою чергу вимагає суттєвої переробки і зміни традиційних наочних засобів навчання, які повинні стати динамічними, інтерактивними та мультимедійними.

У зв'язку з цим особливий інтерес викликає комп'ютерна візуалізація навчальної інформації, яка дозволяє наочно представити на екрані об'єкти і процеси у всіляких ракурсах, у деталях, з можливістю демонстрації внутрішніх взаємозв'язків складових частин, в тому числі прихованих в реальному світі, і, що особливо важливо, в розвитку, в тимчасовому і просторовому русі. Забезпечується комп'ютерна візуалізація навчальної інформації специфічними наочними засобами навчання, створеними на основі сучасних мультимедійних технологій, завдяки яким у процес навчання стає можливим включати все різноманіття наочних засобів - текст, графіку, звук, анімації, відеозображення. Це, наприклад, інтерактивні карти, анімовані (динамічні) опорні конспекти, інтерактивні плакати тощо. І мова в даному випадку йде не про просте перекладі традиційних наочних посібників (таблиць, схем, картин, ілюстрацій) в цифровий формат, а про розробку і створення абсолютно нових видів наочності. При цьому її поява викликано не тільки потребою в експресивній візуальної інформації і зорової стимуляції, до яких вже встигли звикнути сучасні учні, скільки дидактичними особливостями цього нового виду навчальної наочності.

Чим може стати для вас онлайн-дошка? Засобом

• оцінки психологічного стану на будь-якому етапі уроку (дошка настроїв)

• візуалізації інформації

• навчання навичкам співпраці ... і не тільки!

За допомогою цього сервісу можна створити окремий номер шкільної газети, статтю, оголошення, документ для спільної роботи і т.д. Учні можуть самі

· створити кластери або опорні конспекти,

· представляти користувачеві інформацію в наочному вигляді;

· компактно описувати закономірності, притаманні початкового набору даних;

· знижувати розмірність або стискати інформацію;

· відновлювати прогалини в наборі даних;

Проводьте мозкові штурми, працюйте над груповими проектамиЦе дуже цікаво!

Детальніше: https://buki.com.ua/news/6-resursiv-yaki-zaminyat-doshku-vchytelya-pid-chas-onlayn-zanyattya/

Надихаючих Вам дошок!

А ось наші онлайн-дошки!!!Долучайтеся!

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар