понеділок, 9 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. 10 травня. ВІВТОРОК

                                              ДОБРОГО РАНКУ, МИ З УКРАЇНИ!

1.УКРАЇНСЬКА МОВА  онлайн-урок о 9.25 год

Тема: Виражальні засоби мови.

Завдання: усно впр. 262, 263

                    письмово впр. 264 ( повністю)

Домашнє завдання: вивчити правило на с. 104 , у зошиті виконати звуко-буквенний розбір слів 

яма, дощ, м'яч, конвалія



2.МАТЕМАТИКА  онлайн-урок о 10.00 год

Тема: Таблиця множення числа 9. Складена задача на кратне порівняння.

Домашнє завдання: № 906, 907

 

 3.ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

Тема: Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу

Завдання:

Звуки природи - справжня музика: вона звучить для нас щодня, варто лише прислухатися. От, наприклад, шум дощу. Який він? Приємно нам його слухати чи ні? А чи можемо ми назвати цей шум музикою? Послухай!


Це була літня гроза

Завдання:  Відкрий підручник на с.138, розглянь картину І.Кржижковської "Весняний дощ". Який він? Згадай  осінній дощ.  

Чи однаковий дощ у різні пори рокуЯкі слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього? З'єднай слова лівого і правого стовпчиків:
                             веселий
 осінній дощ        сумний
                             тривалий

літній дощ           грайливий
                       життєдайний
Прочитай вірш Е.Зима "Дощі бувають різними" 2 рази. Передавай інтонацією різний харатер дощика. Прочитай ще раз виразно.
Прочитай вірш О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу" 2 рази. Передай інтонацією настрій дощика. Прочитай ще раз виразно.
- Який з віршиків тобі сподобався найбільше? Запам'ятай його, розкажи батькам.
Д/з буде таким: с.138 - читати виразно, вірш - напам'ять "Дощі бувають різними", пройти тестування за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2469796

4.ІНФОРМАТИКА 

Тема: Колективний навчальний проект

Завдання:

-виконати у друкованому зошиті с. 46 ( Проект- Мій подарунок, написати як буде працювати команда : це може бути у класі, вдома, з друзями)

-повторити  інформацію у підручнику с. 88-89 



Немає коментарів:

Дописати коментар