ДОБРОГО РАНКУ, МИ З УКРАЇНИ!
1.УКРАЇНСЬКА МОВА онлайн-урок о 9.25 год
Тема: Виражальні засоби мови.
Завдання: усно впр. 262, 263
письмово впр. 264 ( повністю)
Домашнє завдання: вивчити правило на с. 104 , у зошиті виконати звуко-буквенний розбір слів
яма, дощ, м'яч, конвалія
2.МАТЕМАТИКА онлайн-урок о 10.00 год
Тема: Таблиця множення числа 9. Складена задача на кратне порівняння.
Домашнє завдання: № 906, 907
3.ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу
Завдання:
Звуки природи - справжня музика: вона звучить для нас щодня, варто лише прислухатися. От, наприклад, шум дощу. Який він? Приємно нам його слухати чи ні? А чи можемо ми назвати цей шум музикою? Послухай!
Завдання: Відкрий підручник на с.138, розглянь картину І.Кржижковської "Весняний дощ". Який він? Згадай осінній дощ.
- Чи однаковий дощ у різні пори року? Які слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього? З'єднай слова лівого і правого стовпчиків:
веселий
осінній дощ сумний
тривалий
життєдайний
Прочитай вірш Е.Зима "Дощі бувають різними" 2 рази. Передавай інтонацією різний харатер дощика. Прочитай ще раз виразно.
Прочитай вірш О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу" 2 рази. Передай інтонацією настрій дощика. Прочитай ще раз виразно.
- Який з віршиків тобі сподобався найбільше? Запам'ятай його, розкажи батькам.
Д/з буде таким: с.138 - читати виразно, вірш - напам'ять "Дощі бувають різними", пройти тестування за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2469796
4.ІНФОРМАТИКА
Тема: Колективний навчальний проект
Завдання:
-виконати у друкованому зошиті с. 46 ( Проект- Мій подарунок, написати як буде працювати команда : це може бути у класі, вдома, з друзями)
-повторити інформацію у підручнику с. 88-89
Немає коментарів:
Дописати коментар