РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ЯДС ( на урок зошит для діагностичних робіт)
Д.Р. пройти діагностичну роботу за посиланням на платформі "Мій клас" (активна з 12.00 год)
https://miyklas.com.ua/TestWork/Info?jid=wLQd0zyjSUiUZ7xxlkyTXg
Шановні відвідувачі! Мій блог завжди відкритий для Вас! Створюючи його, переслідувала мету: ділитися корисною інформацією , досвідом з колегами, а разом з тим іти в ногу з часом – використовувати блог як сучасний інструмент у навчальній діяльності учнів,допомозі батькам, самоосвіті вчителя. Буду рада, якщо ви знайдете для себе ідеї ,що стануть мотиватором та натхеннням до нових дій.
РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ЯДС ( на урок зошит для діагностичних робіт)
Д.Р. пройти діагностичну роботу за посиланням на платформі "Мій клас" (активна з 12.00 год)
https://miyklas.com.ua/TestWork/Info?jid=wLQd0zyjSUiUZ7xxlkyTXg
РОЗКЛАД УРОКІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ
1. ЯДС ( На урок підручник с. 60, робочий зошит)
На самостійне опрацювання: перегляньте відеоурок 👇
Д.Р виконати тестування за посиланням ( готуємося до самостійної роботи)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2817390
РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ІНФОРМАТИКА (на урок підручник с. 44- 47)
На самостійне опрацювання пройти онлайн-завдання за QR-кодом на с. 46, в особисті чекаю повідомлення з результатом .
Ознайомитися з поняттям "електронна бібліотека", "авторське право"
РОЗКЛАД УРОКІВ
1. МАТЕМАТИКА (на урок підручник с. 87-88,зошит, Щоденні 3.)
На самостійне опрацювання № 495, 496
Д.Р. № 499,500( усно), 498( схема,вираз, відповідь)
Онлайн-вправа для формування усних навичок 👇👇👇
Картку виконати за бажанням 👇👇👇
РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ЯДС ( на урок підручник с. 59, друкований зошит )
На самостійне опрацювання : прочитати умови проведення дослідів на с. 59 та ознайомитися з словничком цього уроку👇
Д.Р.опрацювати правило "геліотропізм" за відеоуроком👇, провести досліди з пророщення квасолі ( це досліди не одного дня, перший паросток може з'явитися десь на 3-4 день), за бажанням оформіть картку та розмістіть на онлайн-дошку "Наші досліди" 👇
ОСІННІ КАНІКУЛИ