РОЗКЛАД УРОКІВ
1. МАТЕМАТИКА (на урок підручник с. 87-88,зошит, Щоденні 3.)
На самостійне опрацювання № 495, 496
Д.Р. № 499,500( усно), 498( схема,вираз, відповідь)
Онлайн-вправа для формування усних навичок 👇👇👇
Картку виконати за бажанням 👇👇👇
Шановні відвідувачі! Мій блог завжди відкритий для Вас! Створюючи його, переслідувала мету: ділитися корисною інформацією , досвідом з колегами, а разом з тим іти в ногу з часом – використовувати блог як сучасний інструмент у навчальній діяльності учнів,допомозі батькам, самоосвіті вчителя. Буду рада, якщо ви знайдете для себе ідеї ,що стануть мотиватором та натхеннням до нових дій.
РОЗКЛАД УРОКІВ
1. МАТЕМАТИКА (на урок підручник с. 87-88,зошит, Щоденні 3.)
На самостійне опрацювання № 495, 496
Д.Р. № 499,500( усно), 498( схема,вираз, відповідь)
Онлайн-вправа для формування усних навичок 👇👇👇
Картку виконати за бажанням 👇👇👇
РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ЯДС ( на урок підручник с. 59, друкований зошит )
На самостійне опрацювання : прочитати умови проведення дослідів на с. 59 та ознайомитися з словничком цього уроку👇
Д.Р.опрацювати правило "геліотропізм" за відеоуроком👇, провести досліди з пророщення квасолі ( це досліди не одного дня, перший паросток може з'явитися десь на 3-4 день), за бажанням оформіть картку та розмістіть на онлайн-дошку "Наші досліди" 👇
ОСІННІ КАНІКУЛИ
РОЗКЛАД УРОКІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ
1. ЯДС ( На урок підручник с. 50-51, робочий зошит)
На самостійне опрацювання у підручнику завдання на с. 51 (порівняти рослини за будовою)
і це ж завдання виконати у робочому зошиті ст. 56 №1
Виконати онлайн-завдання для формування навичок розрізняти органи рослин 👇
РОЗКЛАД УРОКІВ
1.ІНФОРМАТИКА (на урок підручник с. 36-39)
На самостійне опрацювання пройти онлайн-завдання за QR-кодом на с. 39, в особисті чекаю повідомлення з результатом .
Практична робота
Виконати завдання на с. 38 ( практичне) . Ознайомитися з програмою-браузером
РОЗКЛАД УРОКІВ
1. МАТЕМАТИКА (на урок підручник с. 72-73,зошит, Щоденні 3.)
На самостійне опрацювання № 419 ( записати у три стовпчики вирази)
Д.Р. № 417, 418( схема, вираз, відповідь)
2.УКРАЇНСЬКА МОВА (на урок підручник с. 41-42, робочий зошит, Щоденні 5.)
На самостійне опрацювання с. 42 впр. 93 ( виписати слова, дібрати перевірку, записати парами, позначити наголос та сильну позицію)
Д.Р. впр. 94, повторити правило на с. 40,
потренувати визначати ненаголошені е/и у корені слова та виконати тестове завдання за посиланням 👇
https://miyklas.com.ua/TestWork/Info?jid=7B7w-c70d0ablYwwsCK0zQ