Шановні відвідувачі! Мій блог завжди відкритий для Вас!
Створюючи його, переслідувала мету: ділитися корисною інформацією , досвідом з колегами, а разом з тим іти в ногу з часом – використовувати блог як сучасний інструмент у навчальній діяльності учнів,допомозі батькам, самоосвіті вчителя. Буду рада, якщо ви знайдете для себе ідеї ,що стануть мотиватором та натхеннням до нових дій.
1. ЯДС ( на урок КОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ, підручник с. 23 ,зошит ), на уроці виконати онлайн-вправу за посиланням 👇
На самостійне опрацювання с. у зошиті № 2,5
Д.Р. С. 23-24 у підручнику, знати умовні позначки с. 23 ( буде тестування наступного уроку) , с. 25 у друкованому зошиті доробити № 2 ( підписати види хмар)
1. ЯДС ( на урок підручник с. 16-17 ,робочий зошит.)
На самостійне опрацювання завдання у зошиті с.17 №3-4
Д.Р. у зошиті с. 18 № 5-6 , підручник с. 17
2.МАТЕМАТИКА ( на урок ЛІНІЙКА,підручник с. 23-24 ,робочий зошит)
На самостійне опрацювання № 143,147
Д.Р. № 145,149 та онлайн-вправа 👇
3 УКР. МОВА (на урок РОБОЧИЙ ЗОШИТ)
Діагностична робота №1
Д.Р. с. 20 "Мої навчальні досягнення " завдання №2 ( блакитна крапка)
4.АНГЛ.МОВА
5. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ ( на урок альбом "Умійко" с. 10 , працюємо самостійно, виставляємо фото робіт на спільну дошку , перегляньте відео до уроку та ознайомтеся з терміном "силует"👇)