неділя, 8 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. 9 травня. ПОНЕДІЛОК.

   ДОБРОГО РАНКУ,МИ З УКРАЇНИ!

1.АНГЛІЙСЬКА МОВА онлайн-урок о 9.00 год 

2. МАТЕМАТИКА онлайн-урок о 9.25 год 

Тема :  Знаходження невідомого дільника. Складені задачі на знаходження невідомого від'ємника. навичок читання.

Завдання: усно № 890, № 891 ( у зошит лише відповіді як у математичному диктанті), 892

                   письмово: 893, 894 ( дивися зразок запису👇), 895 ( скласти план до задачі та записати його разом з діями)

                                                                          Задача 894

Схема

Розв'язання записати пункт плану, а потім дія -розв'язок.

1) Скільки кілограмів огірків засолили?

9+ 12= 21 ( кг)  пояснення не потрібно

2) Скільки банок огірків засолили?

2)....

Відповідь:....

Домашнє завдання: 896, 897

середа, 4 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. 5 травня. ЧЕТВЕР

 ДОБРОГО РАНКУ, МИ З УКРАЇНИ! 

1.ЯДС онлайн-урок о 9.00 год.

Тема: Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця
Завдання: прочитати інформацію у підручнику на с. 115 
 По можливості роздрукувати та заповнити картку :позначити хороші місця для дозвілля, де діти мусять завжди бути з дорослими, і підкреслити назви місць, де не слід розважатися. Також потрібно написати три «за» і «проти» щодо такого виду дозвілля, коли діти бігають коридорами під час перерв.

понеділок, 2 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. 3 травня. ВІВТОРОК.

  ДОБРОГО РАНКУ, МИ З УКРАЇНИ!

1.ІНФОРМАТИКА  онлайн-урок о 9.25 год

Тема: Навчальний проект

Завдання:

-виконати у друкованому зошиті с. 45,

-повторити  інформацію у підручнику с. 86-87, 

-практичне завдання. За бажанням зайти у середовище Скретч онлайн та переглянути пропоновані посібники та розглянути порядок дій. Продумати, який проект хочете створити( усно, на наступний урок) 

Відео-урок для тих, хто не зміг бути  онлайн